STÖRT!

Dagen igår var galen...eller kvällen/natten igår var galen.

Lischko drog till Lisch skulle man kunna säga. Andreas kom runt 18-tiden så drog vi en sväng till Robin i Sövde för att hämta upp lite skidor och snowboard och låna en tröja (det var bra mycket kallare ute än jag väntat mig och alla mina vinterkläder är kvar i Rimmet...men tack Robin för lånat av tröjan! Guld!). Vi for vidare mot Lischöping och anlände väl runt halv åtta-åtta.
Träffa vänner jag inte träffat på länge och dte var gött att bara vara där och hänga.
Pingstkyrkan hade byggt upp en hög ramp med snö på torget och det var kvällens jippo liksom. Folk var där och åkte skidor och hoppade och stilade! KAJ RAIL JAM" jäää! Det var nice!
Det var väldigt kallt så det blev några vändor in på café Kaj där vi värmde oss och träffade ännu fler folk vi kände. Härligt! Konsret med sessions på torget...bra när man vill hålla värmen uppe.
Senare drog vi vidare till en hamburgekedja som många älskar! Lokalen fylldes ganska snabbt med frikyrkofolk som tidigare varit på torget och det blev mycket snack om hur man kan tjäna tid, pengar och kalorier! Vi kom fra till att man ska köpa så mycket kalorier som möjligt för att få ut mest för pengarna...Sälmjölk ligger högt på listan och margarin...Ovärt vetande! Men det var kul då när man var sådär lagom trött.

Åkte hem och är väldigt glad att jag lever! Mörker, ombyggnader av vägar och lite hala vägar är inte att leka med. Går inte in djupare på det, men tror verkligen att vi hade skyddsänglar med oss på vägen hem!

Vid halv två när jag ska lägga mig sre jag att jag har 3 missade samtal på telefonen...DOLT NUMMER! Det är typ dte värsta jag vet. Då kan man ju inte kolla upp vem dte är som ringt, man har ingen aning om vad dne vill och man kan inte ringa upp den! Hade svårt att somna, men efter ett tag så började ögonen bli tunga!
DÅ ringer dte igen! Jag svarar snabbt "Hej det är Lina"
Först fattar jag inte vem det är...Den på andra sidan (en kille) frågar om han stör, men det gör han ju inte. Jag skulle ju bara sova. Än så länge så tror jag att det är en vän till mig och jag bryr mig inte om att fråga vem det är (huvudet var trött och fattade inte det kanske hade vait den bästa frågan just då).
Så frågar han om jag sett filmen jag har fått! Då fattar jag! DET ÄR JU FÖR I ALLSIN DAR BREVKILLEN!
Nu gällde det att lyssna noga vem det kan vara och försöka hålla samtalet uppe. Så jag säger att jag int har det, men frågar om dne är bra! Och det var den ju tydligen! Hade vunnit priset och så! (här tänker jag...vem är det? vem är det? vem är det?) Han frågar äve om jag fått det senaste brevet som han skickat till Liljan i veckan. Men dte hade jag ju inte eftersom jag vait hemma...men dte skulle jag tydligen läsa! Sen undrar han om jag vill veta vem han är!...SÅKLART! säg säg säg! Då säger han bara "det har något med "djur" att göra!" jaha?! i namnet eller vadå med djur liksom?...då är dte tyst en stund och jag ber att han ska säga något mer eller en till ledtråd....då lägger han på!
GAAAALET! Vem är du bevmänniska? Det som känns mest pinsamt är att jag känner igen rösten lite på något sätt, men kan inte alls koppla till vem det är! Tänk om du är en nära vän och så känner jag inte igen din röst?...Vad säger det om mig som människa?
Sen kunde jag inte somna så jag drog ibäg ett sms till Anders som jag visste var vaken och på väg till Värnamo. Ville ju inte väcka nån, men ville ju berätta för nån! Då ringde han och Simon upp och jag fick återberätta hela historien...Men jag kan fortfarande inte veta vem det är?...Kanske någon i en annan tidszon med tanke på att den ringde så sent?...kanske inte? Vad jag vet är att personen är grymt välplanerad och skillad.
Jag vill också komma på dte här buset!!
Nu längtar jag till söndag eller måndag då jag kan läsa det sista brevet! Hoppas på en lösning där i!
Det fula är att jag vet ju att DU som ringde läser det här! haha...så hej på dig! Verkligen! Kommer jag få en ledtråd i nästa brev?

Nu ska jag käka middag med familjen och sedan läsa den oemotståndliga revolutionen! Gött!
Ta nu hand om er, varandra och andra!



Kommentarer
Postat av: Hannispannis

Lina, brevmysteriet är ju heelt crazy! Gahh! Jaja, snart ses vi i en bil på väg till finaste rimmet. Det blir maaad nice som en viss oscar skulle sagt. Puss till dig du sköna! :)

2009-10-31 @ 16:04:09
URL: http://hannapanna90.blogg.se/
Postat av: Elinpelin

Jag är mållös..!!!

2009-10-31 @ 18:43:59
Postat av: Elinpelin

Jag är mållös..!!!

2009-10-31 @ 18:44:41
Postat av: Mystiska brevkillen

mohaha

2009-11-01 @ 16:55:17
URL: http://linalidskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0