Freak U.

Igår var påskafton. Igår gjorde jag mest ingenting på hela dagen. Igår var det "Extreem Saxofongatan 3 april" på kvällen. Soooft!

Påskaftonshänget bestod av 7 personer. Vi käka paj och ägg. Några käkade laxpatté! Det är ju mindre gott enligt mig, men det slank ner i någras magar som sagt.
Efterrätten som bestod av marängtårta med chokladkräm var magisk! Anna Almestål borde kanske tänka sig en framtid inom konditoribranschen. kan bara säga TACKAR!!!
Vi spelade Alias. Tjejerna mot killarna och Hannes blir mycket glad om ni frågar om resultatet i den matchen! Jag tänker mig att ni kan glömma att jag ens skrev det där sista.
Vi hade ett ganska fett youtubehäng på lillVickans rum och kollade på både det ena och det andra.
Mina vänner undrar lite vad folkis gör med mig. Hur har jag kunnat bli den som alltid har de värsta klippen nu för tiden? Det var mycket roande iallafall!

Idag besöktes kyrkan och det var en helt okej Gudstjänst! Efter dte slogs vi av choken INGET FIKA!!! What?!?! Hur gick det till? Det ska ju va de där rulltårtsbakelserna med grädde och en halv aprikos på (som jag självklart billar bort) som ser ut som stekta ägg! Så gött till påsken liksom!
Vi fick istället ha ett litet eget efterhäng i kyrksalen! Jag, Andreas, Carin, Daniel, Malin typ. Det var gött!

Jag satte mig i Gölfa (efter att ha slagit på den ett flertal gånger för att ens komma in genom förardörren) och började min resa hemåt Saxofongatan! Varje resa med Blue Burden är ett äventyr! Den här gången stanna han faktiskt bara en gång! Det är fint!

Jag och Vickan käka mat (ja, vi åt faktiskt mat och inte mackor!). Vi käka påvärmd köttfärssås och spagetti toppat med ost och sweet chilisås! Bra med gött!

Jag och Stina tog en promenix ute på landet här. Vi möttes på "nya vägen". Det blev ett sånt där möte som kan vara med på film. Vi gick emot varandra på raksträckan och såg varandra på långt håll och närmade oss sakta och leende varandra! Det var guld att räffa henne igen!
Vi var väl ute en timma och snacka dåtid, nutid och framtid. Effektivt!
Vi gick hem till mig och fika. uppvärmd frusen köpebulle och smörgåskex. Smörgåskex är underskattat i dagens samhälle!!

Jag körde hem Stina med Blue Burden! Hon var rädd mest hela färden. Jag var lugn och tyckte bara det var roligt att få köra runt henne i min pärla!

Ikävll blir det häng på Saxofongatan...igen! Kan bli gött!

Ta nu hand om er, varandra och andra!

Kommentarer
Postat av: Ulrik

Laxpatte.... Jo, jag tackar...

2010-04-04 @ 18:22:08
URL: http://www.ubrandt.com
Postat av: Anna

hahaha, såg just detta inlägg och kommentaren om att jag borde tänka mig en framtid inom konditorbranchen och ironiskt nog så är det precis vad jag gör just NU! hahaha sjukt roligt :P

2010-08-12 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0