Here comes the sun.

Jag vaknade i bra tid i morse. Sådär runt tio kanske. Jag var kagom varm (sov med fleecefilt och täcke) och lagom pigg. Good start yeah!
Käka rostad skogaholmslimpa till frulle och lyssnade på soft frukostmusik! Livet är bra gött ibland!

Försökte strukturera upp mitt liv, men det tog för lång tid och var lite tråkigt så jag ringde till Annas hårdesign och ville beställa klipptid istället (mitt hår är sådär långt så att det är äckligt nu. Spelar tydligen ingen roll om jag duschar eller ej...det vill inte va på min sida ändå...nu måste en bra bit av det av!!). Men se det gick inte! det var fullt hela veckan. Varför ska de vara så populära?! Varför ska de ha fullt just när jag är hemma en vecka? Varför ska jag behöva gå med mitt sunkhår en lång tid till?
Jag får lösa det där på något sätt.

Nu lyssnar jag på Vics spellista på spotify och jag hör The Dynamo of Volition. TACKAR! Funderar även på att gå upp och lyssna in morsans lista. Hon "är ju en spotify nu" (citat morsan själv) och har suttit många kvällar för att få ihop en go lista. Tror den kan va fin alltså!

Lite senare blir det rester från Whistlergrytan igår. Jag och Victor är riktiga matlagare nu för tiden (eller jag själv faktiskt...har lagat två dagar i rad....jo, jag tackar ja!).
Gött änna iallafall!

Funderar på att söka lite till högskolor idag. Är ju på tiden. Sjukt att jag slutligen har kommit till nån form av insikt att jag ens kan tänka tanken att jag ska söka. Första gången på tre år! Lika bra att köra på då tänker jag! Innan jag ångrar mig och hittar något annat spännande äventyr istället. Gör jag det så tänkler jag dock inte hindras!

Igår kväll (fortfarande inte särskrivning...vill ha det så) så ville mamma kolla på Johan Falk och jag satt i soffan nere och hängde och vi började kolla. Jag kunde dock inte hålla mig för skratt. Jakob Eklunds första replik förvånande mig INTE, men var nog så skrattretande! Jag skrattade högt och mamma sa att jag fick inte kolla med henne om jag skulle kolla och skratta hela tiden (vi ville ju inte återuppleva skrattspyan som dök upp till JulErnst i julas) så jag fick minsann gå upp och sitta själv uppe och kolla. Så där låg jag i soffan och skratta och sov om vartannat. Jakob Eklund alltså! Vilken skådespelare! haha

Nu ska jag gör något annat!

Ta hand om er, varandra och andra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det glädjer mig att du lagar mat Linababy!!

2010-04-06 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0