När du går.

Dagen idag är bra! Käka frulle och kolla på Tv...men det går ju aldrig något bra på TV så jag drog igång datorn och lyssna på hög musik istället! "Stad i Ljus" förgyller ju alltid morgonen! Tommys ljuva stämma blandad med mitt skrikande/sjungande till! Härligt!

Drog ut en sväng fram på Tibro (skrattar lite åt att det heter "fram på Tibro". Sånt som man bara säger och inte reflekterar över att det låter tokigt...men det gör det ju...men det är gött det)
Det var en härlig tant på apoteket idag! Hon stod framför mig i kön och hade handlat typ 20 olika kränmer och medeciner och allt vad det var. Och sen när hon trodde att hon var klar tog hon fram listan för att kolla att hon köpt allt...Så säger hon:
-Nu tror jag att jag har allt...eller det är något mer jag ska köpa men jag har bara skrivit "en tub" och det säger mig ju inte mycket. Det kan jag ju inte veta vad det är för tub. Tänk vad tokigt det kan bli!

Typ.

Det var gött iallafall!
När jag åkte hem igen kom pappa hem och käka. Jag åt lite samtidigt som han och vi bestämde vad vi ska käka för mat ikväll! Jag fick välja! Pappa Binges stekta falukorv med makaroner...Såklart!

Annars käkar jag chokladpåskhare, lyssnar på Elefant och åker lite på Victors longboard i hallen här inne (säg inget till mamma...hon vill inte att vi åker inomhus)
Helt okej torsdag med andra ord!

Nu ska jag leta fram skidkläder till morgondagens AfterSkiParty! Kan bli fett!

Ta nu hand om er, varandra och andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0