Security Joan.

Det regnade inte i morse och mamma hade cyklat till jobbet. Jag slapp gå upp aptidigt och skjutsa henne. Hon skulle dock ha lämnat saabanyckeln hemma, men det glömdes tydligen bort i all hast på morgonkvisten. Typan!
Efter samtal till blöjbytande morsa på jobbet och snickrande farsa på jobbet så hittade jag Binges nyckel i jackfickan i hallen på Saxofongatan! Det är minsann ordning på den karln!

Jag käka snabb frulle och drog in till Skövde! Gött att köra bil igen och lyssna på hög musik. Tagga Samuel Ljungblahd inför heögen. Kan bli fett! LÄR bli fett!

Köpte lite jeans och annat gött och gick runt och softa i staden! Fick lite panik över mitt långa, trassliga, värmeframkallande, tjocka, jobbiga hår och tog ett spontanbesök hos frisörsalongen mitt emot systemet på Comerce. Mäkta gött att bli av med ett kilo hår typ!

Träffa Pallan och tog en snabb sväng till Skövde Natur. köpte en snygg Kånkenrygga till Henning.
Sen blev dte lunch på mangos. Det var gött! Kyckling och pasta är fint! Vi satt nog där i två-tre timmar och bara käka, softa och tjöta.
Runt halv fyra kände vi att dte aksnke var dags att gå. Så det gjorde vi! Tog god tid på oss och kila iväg. inget mer med det.

Vi gick runt i lite affärer men hade inte sånt där så kallat shoppinghumör så vi gick mest och svettades och blev trötta. (varför är det så himla varmt i affärer så att man inte klarar av att va där inne?)

Efter ett tag behövde jag åka hem. (skulle ju till Larsson/Karlsson på kvällen) så jag sa hej då till Pallan och gick mot bilen och börja åka hemåt Tibbe igen. Då ringer Pallan och följande konversation bryter ut:
-LINA! Betalade vi för maten förut??
-HAHAHA, NEJ det gjorde vi faktiskt inte...jobbigt!
-Hur gör man då? Ska man gå tillbaka?
-Jag vet inte! Jag är redan på väg hem.
-Jag kan gå tillbaka och betala för oss båda!
-Soooft! Du har en lunch innestående hos mig!

typ!

Kul iallafall. Det var verkligen inte meningen så det kände slite pinsamt, men hederliga som vi är så fixa ju Pallan till det! Gött tycker vi!

Ikväll har jag och Oscar hängt hos lillsyssling Henning! Han blev glad för ryggsäcken och han är sjukt liten och sjukt söt!
Go kväll med gött fika och soft häng i soffan! det gillas!

Annars söker jag till högskolan, söker bostad och oroar mig lite (men inte alls mycket faktiskt) för min framtid.


Här kommer ett litet lyssningstips och en inbjudan till AfterSkiParty i Tibro Missionskyrka 9 april:

http://www.youtube.com/watch?v=8LJj9usHlWM


Ta nu hand om er, varandra och andra!

Kommentarer
Postat av: stina

don't worry för framtiden linis. allt ordnar sig alltid vetu. som till exempel matte c som vi trodde vi aldrig skulle överleva, det gick ju det med. så kom till göteborg och förgyll mitt liv :) pusspåre!

2010-04-10 @ 18:12:22
URL: http://barastina.blogspot.com
Postat av: Krillan

Linto min fina.. kommer du förbi mig någondag.. eller befinner du dig i östergötet?? ;)

Sjukt bra låt ni gjort :)



Pusspuss!

2010-04-14 @ 15:37:43
URL: http://krillansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0