Rise up.

Elin är hård, så himla hård, som språkpolis.
Varför får man inte särskriva tillbaka som till baka? Det är min fråga!
Förlåt Elin...jag minns att jag såg det precis när jag uppdaterat det och tänkte på dig. Har ingen aning om hur det gick till. Helt omöjlig särskrivning om man tänker efter. Måste ha blivit totalfel i skrivningen...Det är min enda förklaring!

Ledighet är ju gött och så, men jag blir änna rastlös så här efter en månads ledighet sen jag slutade skolan. Gör lite småutflykter och små påhitt då och då...men ändå så får jag lite panik när dte inte händer något.

Midsommar var bra i år. Riktigt bra! Tänkte inte på att det var Midsommar under hela dagen...det måste ha vart det.
Det är ju annars rätt överskattat. Och det finns ingen midsommarmust! Värdelöst. Fick bli påskmust för syskonen Lidskog istället. Bra med gött!
Grilla gött i Tidaholm vid nåt sunkigt vatten och med gött sällskap. Spela brännboll (som nog är min svagaste sida alla kategorier...Jag kan inte springa snabbt, jag kan inte slå bollen långt, jag kan inte ta lyror, jag kan inte kasta bollen när jag fångat den från marken...ja ni förstår grejen). Det kom massa knott och mygg så vi drog hem till Pallir. (ingen omväg alls för mig och Mia..nej, vi skulle bara se oss omkring som man brukar säga).

Dagen efter var dte grill på saxofongatan. jodå, det var fint det! Eftersom det var jag som bjöd in så kom det ju inte sketmånga (så är det ju jämt när jag och Carin försöker styra nåt haha), men det var precis lagom på nåt sätt...Gött käk, gött sommarkvällshäng, gött!

Idag har jag ägnat dagen och personer med efternamn Larsson och Karsson. Mormor ocg morfar Larsson bor här ett par dagar nu! De är så fina va! Kul att få hänga lite me dom igen. Mormor är fantastisk som kämpar på med höften! Hon är grym!! Morfar är bara rolig...riktigt rolig!
Anna Karlsson och sönerna Larsson kom förbi...fika lite och myste med småsysslingarna. Det är najs!
Om en stund blir det häng med Hanna Karlsson my grannie! För längesen jag träffa henne så det blir en bra kväll!

Ta nu hand om er, varandra och andra!

Kommentarer
Postat av: Hannsipannsi

Haha! Så sant med hela brännbollsgrejen. Det finns ju inte ett moment i den sporten som man behärskar. Bra med update, du kan ju inte låta mig få fritt spelrum i bloggvärlden. Nej någon form av konkurrens måste det finnas. Det är ju sådant man lär sig i samhällskunskapen Lichi, det borde ju du veta..

2010-06-28 @ 23:39:43
URL: http://hannapanna90.blogg.se/
Postat av: Hanna

Uppdatera!!!

2010-08-09 @ 21:55:43
URL: http://hannapanna90.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahahaha! Såg inte det där förens nu! KUL! :D

Btw, UPPDATERA! ;)

2010-09-07 @ 13:06:22
URL: http://brudarikoket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0