You got to funkifize.

Ja, men för tusan nu är sommaren här. Jag är ledig och har det bra med gött!
Jobbade tisdag och onsdag! Gick till Bibblan emd två kids och lämnade till baka och lånade böcker! Softa ute och använde fantasin lite. Det är gött att kommunen är villig att betala mig för det! Tackar!!

Jag gick nog upp vid nio idag. Iddi! Jag hade kunnat sova bra mycket längre, men det var ljust och jag tröttnade på att ligga i sängen. Käka frulle och Victor kom hem från skolavslutningen. Käka daimtårta som vanligt när någon i familjen Lidskog slutar skolan (varför bryta traditioner som hållit på i över 20 år?)

Jag har gått in i någon slags pakt med Hanna att vi ska börja lite bra rutiner i sommar. Jag hade tydligen sagt att jag ska börja springa. Sen hade jag tydligen nämnt detta för broder Oscar och mamma också. Så det var ingen återvändo idag.
Jag och morsan drog upp till Rankås där hon gick en runda och jag faktiskt sprang! Sickt! Men det var nice!
Träffa Sanna och Stina efteråt som också skulle ta en tur. De sprang nog dock aningens längre. Men vad tusan! I slutet av sommaren kanske jag också kan springa längre än vad jag gjorde idag! höhöhö

Studenter i Tibro imorn! Fest!

Annars då? Jodå, jag är väl lite rastlös, men jobbar på det! Folk borde inte jobba hela sommaren! Det får styras upp nåt häng snart!

Ta nu hand om er, varandra och andra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu måste jag komma in och leka lite språkpolis. Särskriver man till baka är det något som inte står rätt till! LINA!?

2010-06-27 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0