This years love.

Elsa sa åt mig att skriva kortare inlägg. Oftare, men kortare. Jag vet inte om jag kan det, men jag gör ett försök nu!
Veckan som passerat har varit fylld till bredden med familj, vänner och kärlek från alla dess håll. För illa gött!
Förra fredagen kom mamma Monica på besök. Jag hämta henne utanför bokmässan för att sedan ha henne boende hos mig hela helgen! Det var fint. Vi gick på stan, fikade, lagade mat tillsammans och småpratade innan vi gick och la oss på kvällarna. Nästan lite idylliskt sådär. Konstigt att vara värd för sin mamma ändå. Stå för matlagning och vägbeskrivning i stan (fattar inte hur det gick till och att hon hitta rätt efter mina förklaringar, men så var det).
Lördagen fick mor min klara sig skälv för hela dagen var inbokad med träff med Liljanvänner. Träffade Hanna och Ellinor nere på stan och hade en fenomenalt bra dag med dem. Kvalitetstid på riktigt hög nivå och det gör lite ont i mig då jag inser att det är det sista vi träffas innan de om bara nåra dagar far till Fillippinerna. Det är inte annat än att man är stolt över dessa goa töser som ger av sig till världen. You go girls! Go and live the dream! he he he
På kvällen drog vi till Lovisa dit även Viktor och Hannah kom. Liljanhäng for sure med tacos och spel. Så fint va! Det var en extraordinär dag/kväll det där!
Söndagen sjöng vi med Felicity i Saron! Det var festligt! Jag tänker inte gå in på avskedet av Hanna och Ellinor. Det är ju ändå snart maj och återträff i Rimforsa. Eller hur?!
På måndagen kom Elsa hit (hon som vill att jag ska skriva korta inlägg, som jag totalt misslyckas med ännu en gång). Hon stanna hela veckan hos mig den godingen!
Det blev goa kvällshäng på rummet, jazzklubb (Där även Paul dök upp....för gött för att beskrivas i ord) och båttur ut till skärgården! Det är ju trots allt världens vackraste konstverk...SKÄRGÅRDEN!
Jag tänker att jag till och med slår på stort med att slänga ut en bild! Fantastiskt!
i skärgården händer ju ingenting.
Ta nu hand om er, varandra och andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0